Heliga Test Pannkaka!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

4 posters

Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  BullBengt tis nov 18, 2008 10:53 am

– Du är ju riktigt bra på att massera när du bara lägger manken till!
– Jag vet!
– Varför gör du inte det oftare?
– Jag blir för rastlös...
– Jag längtar tills du får ro i själen...
– Det kanske jag aldrig får.
– Det kommer bli ett olidligt liv med dig annars.
BullBengt
BullBengt
Något bögigare
Något bögigare

Antal inlägg : 10
Ort : hahaha
Job/hobbies : hahaha
Humor : hahaha
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Gay Luigi? : hahaha
Din heta date : Ga/yL/uigi
Registration date : 08-11-10

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  HZ tis nov 18, 2008 3:55 pm

Hon hällde på nytt ut glidmedel över mitt utspända anus och doktorns ådriga lem som nu var halvvägs uppe i min rumpa. Sen började hon massera min lilla snopp som slaknat av värken i baken , det kändes genast lite bättre. Doktorn fortsatte tränga på i rumpan och äntligen var hela hans lem instoppad till roten mellan mina små skinkor.
Försiktigt började han nu jucka , och systers penismassage gjorde att jag kunde slappna av så han utan problem gled ut och in i mej. Efter en stund hade mina gnällande övergått till små gälla stön varje gång han stötte in till botten av min analgång.
- Så ja , nu är du duktig pojke som inte gnyr över att få stjärten behandlad, berömde syster. Känner du vad skönt det är att bli uppumpad av en stor lem i rumpan ? Jag nickade försiktigt och syster flinade åt mej. Hennes massage av min Jag föredrar att suga på Manges. hade gjort att det nu faktiskt kändes ganska skönt där bak och hon märkte detta.
- Du grabben, vi har en stund kvar av behandlingen så släpp inte efter för mycket nu va! Hon klämde till om min pung ordentligt och smärtan gjorde att jag skrek till och min Jag föredrar att suga på Manges. slaknade.
- Så där ja. Bara slappna av nu och känn efter i rumpan hur det är att få stjärtbehandling, fortsatte hon. Hon hade nu slutat smeka mig och allt som kändes var doktorns tunga stötar upp i rumpan. Hans stora hängpung daskade vid varje stöt mot min egen . Jag märkte på hans stön att han njöt av att ta mej i min trånga oskuldsbak och efter ytterligare några minuters pumpande drog han äntligen långsamt ur sin svullna påle. Jag kände hur mitt anus var helt uttänjt och vidöppet vilket också kommenterades glatt av syster.
HZ
HZ
Homosexuell
Homosexuell

Man
Antal inlägg : 106
Age : 37
Ort : Bögarlr
Job/hobbies : Nånting
Humor : höööööööhööhöööhöhööööööö
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Gay Luigi? : Grön pizzabög.
Din heta date : Ga/yL/uigi
ETT ELEMENT : Lite gay
Registration date : 08-10-29

Forum-RPG
Karaktärsklass: Tusen spänn
Ras: Neger
Karaktärsbeskrivning: Hejjjjjjj

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  Tigerkaka tor nov 20, 2008 6:46 pm

HZ skrev:Hon hällde på nytt ut glidmedel över mitt utspända anus och doktorns ådriga lem som nu var halvvägs uppe i min rumpa. Sen började hon massera min lilla snopp som slaknat av värken i baken , det kändes genast lite bättre. Doktorn fortsatte tränga på i rumpan och äntligen var hela hans lem instoppad till roten mellan mina små skinkor.
Försiktigt började han nu jucka , och systers penismassage gjorde att jag kunde slappna av så han utan problem gled ut och in i mej. Efter en stund hade mina gnällande övergått till små gälla stön varje gång han stötte in till botten av min analgång.
- Så ja , nu är du duktig pojke som inte gnyr över att få stjärten behandlad, berömde syster. Känner du vad skönt det är att bli uppumpad av en stor lem i rumpan ? Jag nickade försiktigt och syster flinade åt mej. Hennes massage av min Jag föredrar att suga på Manges. hade gjort att det nu faktiskt kändes ganska skönt där bak och hon märkte detta.
- Du grabben, vi har en stund kvar av behandlingen så släpp inte efter för mycket nu va! Hon klämde till om min pung ordentligt och smärtan gjorde att jag skrek till och min Jag föredrar att suga på Manges. slaknade.
- Så där ja. Bara slappna av nu och känn efter i rumpan hur det är att få stjärtbehandling, fortsatte hon. Hon hade nu slutat smeka mig och allt som kändes var doktorns tunga stötar upp i rumpan. Hans stora hängpung daskade vid varje stöt mot min egen . Jag märkte på hans stön att han njöt av att ta mej i min trånga oskuldsbak och efter ytterligare några minuters pumpande drog han äntligen långsamt ur sin svullna påle. Jag kände hur mitt anus var helt uttänjt och vidöppet vilket också kommenterades glatt av syster.

Varför i helvete måste du skriva så inlevelsefullt!?! Nu är jag osäker på om du förgyllde min dag eller avgyllde den.

Jag föredrar att suga på Manges. snåp
Tigerkaka
Tigerkaka
Gaystation 3
Gaystation 3

Man
Antal inlägg : 159
Age : 32
Ort : oligt!
Job/hobbies : Klipp de o skaff eitt arbeit!
Humor : Omotiverad
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Din heta date : Ga/yL/uigi
Registration date : 08-10-15

Forum-RPG
Karaktärsklass: Strimlare
Ras: MacGyver
Karaktärsbeskrivning: Morjens. Ja e macgyver. Ja e snäll. ...Vill du ta på mina bröst?

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  HZ tor nov 20, 2008 10:58 pm

Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för den. För en väldans massa är sedan var det nåt troll som postade hela berättelsen på nåt gammalt bortglömt forum. Sen plötsligt kom jag att tänka på den och postade ett utdrag här.
HZ
HZ
Homosexuell
Homosexuell

Man
Antal inlägg : 106
Age : 37
Ort : Bögarlr
Job/hobbies : Nånting
Humor : höööööööhööhöööhöhööööööö
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Gay Luigi? : Grön pizzabög.
Din heta date : Ga/yL/uigi
ETT ELEMENT : Lite gay
Registration date : 08-10-29

Forum-RPG
Karaktärsklass: Tusen spänn
Ras: Neger
Karaktärsbeskrivning: Hejjjjjjj

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  HerrLars tor nov 20, 2008 11:36 pm

Torsasrobin brukar ta på Fylle-Bos snopp på natten.
HerrLars
HerrLars
Admin
Admin

Man
Antal inlägg : 263
Age : 2023
Ort : Bögerier
Job/hobbies : dgsgfgfssg
Humor : NONE FUCKHREAsadasdfas
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Din heta date : Ga/yL/uigi
ETT ELEMENT : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Registration date : 08-10-14

Forum-RPG
Karaktärsklass: Adel
Ras: Penis
Karaktärsbeskrivning: lol pasfg

https://sloyer.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  Tigerkaka sön nov 23, 2008 3:53 am

Jag föredrar att suga på Manges. penis Jag föredrar att suga på Manges. snåp

LarsAdmin borde cencurera ordet snåp också Exclamation
Tigerkaka
Tigerkaka
Gaystation 3
Gaystation 3

Man
Antal inlägg : 159
Age : 32
Ort : oligt!
Job/hobbies : Klipp de o skaff eitt arbeit!
Humor : Omotiverad
Bög : Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Shredderkopiaxa3
Din heta date : Ga/yL/uigi
Registration date : 08-10-15

Forum-RPG
Karaktärsklass: Strimlare
Ras: MacGyver
Karaktärsbeskrivning: Morjens. Ja e macgyver. Ja e snäll. ...Vill du ta på mina bröst?

Till överst på sidan Gå ner

Massage - nyckeln till ett liv av lycka. Empty Sv: Massage - nyckeln till ett liv av lycka.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet