Skriv en berättelse där alla ord börjar på samma bokstav.

Gå ner

Skriv en berättelse där alla ord börjar på samma bokstav.

Inlägg  HZ i ons dec 17, 2008 4:19 pm

Jag börjar.

På påskafton pantade Peter petflaskor plus plåtburkar. Pastorn prutade på paprikor. Plötsligt petade pilska pensionärer passionerat på Peters paket. Pryda Peter protesterade. Pensionärerna pustade purjolöksdoftande parfym. Peter pausade pantandet, putsade pistolen. Pensionärerna pep panikslaget. Psykosen påkallade Peters perception. Pang! Pistolkulor penetrerade pensionärernas pannor. Pastorn påkallade patrullerande poliser. Poliserna planerade plikttroget polispådraget. Panik paralyserade Peter, psykosen passerade. Polisen piskade pricksäkert Peter. Psykotiska pappskallen Peter parerad, påpekade polisen. Pastorn predikade Paulus påbud.
HZ
Homosexuell
Homosexuell

Man
Antal inlägg : 106
Job/hobbies : Nånting
Humor : höööööööhööhöööhöhööööööö
Bög :
Gay Luigi? : Grön pizzabög.
Din heta date : Ga/yL/uigi
ETT ELEMENT : Lite gay
Registration date : 08-10-29

Forum-RPG
Karaktärsklass: Tusen spänn
Ras: Neger
Karaktärsbeskrivning: Hejjjjjjj

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Skriv en berättelse där alla ord börjar på samma bokstav.

Inlägg  HerrLars i tor dec 18, 2008 5:00 pm

Mamma Misshandlade Melissa Med Min Motorsåg. Men Man Måste Märka Mer Mjukvaror. Mamma Målade Med Mig Mitt Mot Måltavlan. Morgan Mjölkade Microsofts Mjölkko Med Mina Mjuka Mjältar. Mamma Mottog Mera Mer. Men Med Män Måste Många Mosa Moster Magda. Msloyer.

Admin

Man
Antal inlägg : 263
Job/hobbies : dgsgfgfssg
Humor : NONE FUCKHREAsadasdfas
Bög :
ETT ELEMENT : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Registration date : 08-10-14

Forum-RPG
Karaktärsklass: Adel
Ras: Penis
Karaktärsbeskrivning: lol pasfg

Användarens profil http://sloyer.swedishforum.net

Inlägg  Bananpelle i sön dec 28, 2008 10:34 pm

Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker Rsloyer Kuksugar-Sverker.

Kung av bananer

Kvinna
Antal inlägg : 78
Job/hobbies : Krepps
Humor : Fläkttjänst
Bög :
Gay Luigi? : Mama Luigi
ETT ELEMENT : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Registration date : 08-10-28

Forum-RPG
Karaktärsklass: Irriterande sak
Ras: Lolicon
Karaktärsbeskrivning: Vill du bli som Sverker? Prova nya Hasch Plus!

Användarens profil

Inlägg  Tigerkaka i tor jan 01, 2009 6:40 pm

Okej...
Tigerkaka
Gaystation 3
Gaystation 3

Man
Antal inlägg : 159
Job/hobbies : Klipp de o skaff eitt arbeit!
Humor : Omotiverad
Bög :
Registration date : 08-10-15

Forum-RPG
Karaktärsklass: Strimlare
Ras: MacGyver
Karaktärsbeskrivning: Morjens. Ja e macgyver. Ja e snäll. ...Vill du ta på mina bröst?

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet